Pro podpoření autentické atmosféry jsou místy použity skladby nebo části skladeb mistrů tohoto období a to jak anonymních, tak známých, např. John Dowland, M. Praetorius, J.S. Bach apod. Melodická linka s nosným středověkým prvkem za použití replik historických nástrojů je přepasírována přes rockový základ.
Výsledkem je sice stylově hůře zařaditelný hudební směr, ale o to je zajímavější svojí barevností zvukovou (gemshorn, šalmaj, křivý roh, zobcové flétny, píšťala s měchuřinou, chalumeau, příčná flétna, loutna, kvinterna, viola da gamba-alt.), ale i rytmickou (kromě tradičních 4/4, 3/4 nebo 6/8, tak i méně používaných 10/8, místy 7/8, 5/8, 7/4, 9/4 a jiné …veselé…).
Tato hudba zapadne stejně dobře do prostředí hradů a zámků, tak i na pódia folkových, rockových, ale i etno a worldmusic festivalů, městských oslav, nebo do prostor malých klubů.
Skladby
1. Rabijácká 03:062. Balada (na námět vévody orleánského) 05:34
3. Balada mravoučná 03:58
4. Balada o drobnostech 04:29
5. Balada kajícná 04:12
6. Swift 02:30
7. Dvojbalada o bláznovství v lásce 05:54
8. Balada o tlusté Margot 05:00
9. Balada závěrečná 03:44
10. Keltská (pro Taranise) 04:32
11. Detrimentum patrior 04:02
12. Víno budiž pozdraveno 03:32
13. Irská směs 05:51
14. Dum spiro spero 05:13