! ! ! Vážení zákazníci ze Slovenska, s potěšením vám oznamujeme, že jsme spustili novou verzi obchodu FilmNaDVD.sk, kterou prosím využijte k vašemu nákupu. Na FilmNaDVD.cz lze nyní nakoupit pouze v rámci České republiky. Děkujeme. ! ! !
Nevíte si rady? Pomůžeme vám (Po.-Pa. - 8-16 hod.) +420 380 831 900

Doprava a platba

Zboží expedujeme každý pracovní den. Pokud provedete objednávku do 13:15, odešleme ji ještě v tentýž den. Objednávky provedené po 13:15 odesíláme následující pracovní den.

Balíkovna

Balík si můžete vyzvednout v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Balíček bude doručen na Vámi zvolenou poštu na specializovanou přepážku s rychlou obsluhou nebo na výdejní místo Balíkovny. Doručování zásilek probíhá od pondělí do pátku (mimo státní svátky). Obvyklá doba pro doručení zásilky je jeden pracovní den po expedici. Balíček bude uložen po dobu 7 dní. O podání a cestě zásilky Vás bude Balíkovna informovat prostřednictvím SMS nebo emailu.

Výhody doručení do Balíkovny:

  • Rychlý balík za minimální cenu,

  • specializovaná přepážka na výdej těchto zásilek,

  • široká síť výdejních míst Balíkovna,
  • na vyzvednutí zásilky není nutný doklad totožnosti – stačí jen kód zásilky z emailu nebo z SMS,

  • platba na dobírku je možná kartou.

Odkaz pro sledování zásilky

 

0 – 2000 Kč

2000 Kč a více

Dopravné

49 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Dopravné + platba na dobírku

88 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Balíkovna na adresu

Doručení balíku přímo do Vašich rukou na určenou adresu probíhá následující pracovní den po podání. 

Vyberete si čas doručení:

  • Doručit mezi 8 – 14 hodinou,

  • doručit mezi 13 – 19 hodinou.

Doručování balíku na Vaši adresu probíhá od pondělí do pátku (mimo státní svátky). Balík můžete obvykle očekávat jeden pracovní den po expedici. Pokud Vás kurýr nezastihne, bude balík uložen na Vaší poště po dobu 7 dnů. O podání a cestě zásilky Vás bude informovat Balíkovna prostřednictvím SMS nebo emailu.

Komu nevyhovuje doručení v dopoledních hodinách, může si zvolit doručení odpoledne mezi 13. a 19. hodinou. Odpolední doručení je možné pouze ve vybraných lokalitách (krajských městech).

Odkaz pro sledování zásilky

 

0 – 2000 Kč

2000 Kč a více

Dopravné

99 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Dopravné + platba na dobírku

138 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

PPL Smart

Přepravní společnost PPL doručuje zboží po celé ČR obvykle do 24 hodin od našeho podání. V den doručování Vás bude společností PPL kontaktovat prostřednictvím SMS a emailu o předpokládaném času doručení.

Odkaz pro sledování zásilky

 

0 – 2000 Kč

2000 Kč a více

Dopravné

49 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Dopravné + platba na dobírku

79 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

PPL

Přepravní společnost PPL doručuje zboží po celé Čr obvykle do 24 hodin od našeho podání. V den doručování Vás bude kurýr kontaktovat ohledně upřesnění času doručení. Zboží doručuje PPL každý pracovní den mezi 9. až 18. hodinou. Bohužel si nemůžete vybrat konkrétní hodinu doručení. Pokud Vás kurýr nezastihne, najdete ve své schránce informaci o dalším postupu.

Odkaz pro sledování zásilky

 

0 – 2000 Kč

2000 Kč a více

Dopravné

99 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Dopravné + platba na dobírku

138 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Osobní odběr Zásilkovna

Zboží je na výdejních místech po Praze k osobnímu odběru obvykle do jednoho dne od odeslání. Zásilky zasílané do jiných koutů České republiky jsou připravené k vyzvednutí do dvou dnů od odeslání balíku.

V okamžiku, kdy je zboží připravené na výdejním místě, obdržíte informační SMS a email. Zboží je přepravováno na výdejní místa pouze v pracovní dny. Zboží si můžete vyzvednout podle otevírací doby Vámi zvolené pobočky. 

Odkaz pro sledování zásilky

 

0 – 2000 Kč

2000 Kč a více

Dopravné

49 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Dopravné + platba na dobírku

88 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Zásilkovna domů

Přepravní společnost Zásilkovna doručuje zboží v rámci České republiky obvykle do 24 hodin. Jakmile objednávku předáme kurýrovi, dostanete email s informacemi o jejím odeslání a bude Vám doručena následující pracovní den.

V den doručování Vás bude kurýr kontaktovat s upřesněním času doručení v časovém okně dvou hodin. Pokud Vás kurýr nezastihne, uloží balík na nejbližším výdejním místě Zásilkovny.

Opět platí, že až bude zboží připraveno na výdejním místě, obdržíte informační SMS a email. Zboží je přepravováno na výdejní místa pouze v pracovní dny. Zboží si můžete vyzvednout podle otevírací doby Vámi zvolené pobočky. 

Odkaz pro sledování zásilky

 

0 – 2000 Kč

2000 Kč a více

Dopravné

89 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Dopravné + platba na dobírku

128 Kč,- vč. DPH

ZDARMA

Osobní odběr Trhové Sviny

Naše provozovna v Trhových Svinech slouží výhradně jako výdejna objednávek. Místo není kamennou prodejnou, a proto zde není možné zakoupit zboží přímo. Po dokončení objednávky online si můžete zboží vyzvednout na uvedené adrese po obdržení výzvy na email a uhradit můžete hotově nebo platební kartou. Těšíme se na vaši návštěvu!

 

1 Kč a více

Dopravné + platba

ZDARMA

 

 

Platba bankovním převodem

Měna CZK (Fio banka):
Číslo účtu: 14141410/2010
Variabilní symbol: číslo objednávky

Účet lze využít i v případě, že se Vám nepodaří dokončit platbu přes bránu GoPay.

Platba kartou

Poskytovatel platební brány je společnost GoPay. 

Platba na dobírku

Platba v hotovosti na dobírku nebo kartou při převzetí.

 

Nepřevzaté objednávky na dobírku

Co se stane, když nevyzvednete objednávku zaslanou na dobírku?

Chcete si u nás objednat zboží na dobírku? Samozřejmě! Avšak byli bychom rádi, abyste si danou objednávku s platbou při převzetí skutečně dobře promysleli, protože pokud my balíček vyexpedujeme a Vy následně nevyzvednete, vznikají zbytečně vytvořené náklady, které my v tuto chvíli přeneseme na Vás.

 

Pro Vaší představu, připravit takovou objednávku stojí čas a práci našich zaměstnanců. Taková příprava zabere poměrně dost práce, protože obnáší:

 

  • vytisknout potřebnou fakturu
  • najít zboží ve skladu
  • zkontrolovat, zda je opravdu správně a v pořádku
  • pečlivě zabalit a připravit na expedici
  • balíček zalepit a opatřit štítkem a následně předat dopravci

 

Každé objednávky si vážíme a proto jí věnujeme dostatek času na to, aby byla v pořádku a co nejrychleji u Vás doma, ale pokud jí nepřevezmete, tak se nám vrátí zpět a veškerá naše práce a snaha byla zbytečná, ale především dochází k nárůstu našich nákladů. Musíme zásilku rozbalit a například bublinkovou obálku vyhodit, jelikož už nejde znovu použít. Následně musíme zboží znovu zkontrolovat před jeho vrácením do skladu a udělat storno daňového dokladu, který již byl vystaven.

Ačkoliv náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel, objednávka se vrátila a v tuto chvíli musíme přenést tyto zbytečné náklady na Vás a zaslat Vám fakturu na úhradu poštovného a balného.

 

Pokud byste si mysleli, že nemáme na takovou úhradu nárok, tak musíme citovat výňatek z § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.

ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ

Povinnosti kupujícího

§ 2118

 

“Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.”

 

Nepřevzetí zásilky tudíž NENÍ odstoupením od smlouvy, nýbrž její faktické hrubé porušení.

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci se sledovacím číslem zásilky a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout nebo že Vám bude doručováno. Pokud by se tak nestalo, stačí kontaktovat náš e-shop prostřednictvím e-mailu obchod@filmnadvd.cz nebo telefonu 380 831 900.

 

Došlo k nedorozumění, nestihli jste vyzvednout v řádném termínu, ale máte stále o objednávku zájem:

 

I to se stává, v tom případě nás, prosím, kontaktujte na e-mailu obchod@filmnadvd.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 380 831 900. Rádi Vám poradíme.

 

O objednávku skutečně nemáte zájem:

 

Pokud jste se rozmysleli, o objednávku nemáte zájem a zásilku záměrně nepřevezmete, vůbec to neznamená, že jste jí stornovali nebo že jste tím odstoupili od kupní smlouvy. Jediné, co se v tu chvíli stalo je, že došlo dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový) k hrubému porušení kupní smlouvy z vaší strany.

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

 

Pokud tedy nedošlo k písemnému či telefonickému kontaktu s naším e-shopem a k nastavení jiných parametrů objednávky, například žádost o změnu objednávky, pozdější expedice či stornování, ani do doby expedice naším obchodem, má náš e-shop dle zákona právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tzn. od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, neboť došlo k porušení kupní smlouvy.

 

Nezaplacení kompenzace

 

Pokud nezaplatíte tuto kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, máme možnost se efektivně bránit a to následovně:

 

Porušení platné smlouvy lze řešit následujícími třemi způsoby:

  1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků
  2. Soudní cestou
  3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného a balného.

Bodu 1 a 2 bychom se rádi vyhnuli, protože jsou zdlouhavé a nepříjemné, ale velmi účinné, proto doporučujeme pro Vás přijatelnější a levnější cestu a tou je bod 3.

 

Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený.“Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

 

My chceme pouze kompenzaci poštovného a balného, které platíme, nechceme po Vás žádné pokuty a úroky z prodlení, na které máme ovšem taky právo.

 

Zkuste si představit, kolik miliónů ročně takové náklady za nevyzvednuté zásilky stojí třeba největší české giganty na internetu? A co teprve malé firmy, začínající firmy? Pro ně to může být i likvidační.

 

Žádáme Vás, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete a pokud se tak nestane, provedete platbu za kompenzaci poštovného.

 

Věříme, že jsme Vám tuto problematiku dostatečně vysvětlili, pokud však stále něčemu nerozumíte a potřebovali byste poradit například s provedením platby, kontaktujte nás prosím na e-mailu pohledavky@filmnadvd.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 380 831 900.

 

Předem děkujeme za Vaše pochopení a za Vaší férovost.

Přidáno do košíku

Upozornění

Vzhledem k tomu, že přecházíte na jiný jazyk obchodu, mohou být některé položky v košíku odstraněny.